Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

19.4.2015

I'M IN LOVE. WITHOUT A DOUBT.

Sveitsi nimittäin on vienyt mun sydämeni ja juuri viisi siellä viettämääni päivää olivat ihan mahtavat. Just nyt tätä kirjoittaessani mulla tuli niin kova ikävä Sveitsiä, että oli pakko syödä levy sveitsiläistä suklaata ja selata netistä kuvia Montreux'stä.

Ihan vaan lomailemassa mä en ollut, vaan kävin visiitillä korkeakoulussa, johon tulen hakemaan.  Culinary Arts Academy nimeltään. Ensimmäiset kaksi yötä yövyin Swiss education croup:in puolesta mahtavassa Suisse Majestic -hotellissa Mountreux'ssä ja seuraavien kahden yön ihanan majottajan löysin couchsurfing sivuston kautta Luzernestä.












Saman koulun eri kampukset sijaitsevat Le Bouveret'ssä(Mountreux'n lähellä) sekä Luzernessa ja halusin vierailla molemmissa. Kaikki oli ihan mahtavaa ruokia ja ihmisiä myöten! Tää oli mun ensimmäinen kerta eteläisemässä Sveitsissä ja Montreux'ssä, muttei taatusti viimeinen. Pakko päästä heti äkkiä takasin. Luzernekin on toki älyttömän kaunis ja täynnä elämää, muttei ehkä ihan niin mun lemppari kuitenkaan. Muhun ei napannut se melu joka etenkin lentokoneista kuului siellä.

 Mun vain viiden päivän reissun aikana tutustuin moneen aivan mahtavaan ihmiseen, sain uusia ystäviä, tapasin niiin monen eri kansallisuuden edustajia, opin paljon, söin huippu hyvää ruokaa, näin henkeäsalpaavia maisemia, itkin onnesta, näin kuinka ranska muuttui saksaksi yhden junamatkan aikana ja selvisin kaikesta ensimmäistä kertaa ihan yksin. Uskalsin yksin tuntemattoman luokse yöpymäänkin ja mun hosti oli ihan HUIPPU! Couchsurfing <3 p="">
Oon onnellinen, että olin matkassa yksin. Koin niin paljon enemmän näin ja tajusin myös, että pärjään kyllä missä vaan ihan vaan pientä järkeä ja intuitiota käyttämällä.

Vähän suomalaisuuden esittelyä ja vielä erittäin hyvää kuulemma!





Neljän viikon sisään Dubai, Englanti sekä Sveitsi! Nyt äkkiä seuraava päämäärä selville. Viimeistään kesäkuun alusta se tuleekin olemaan Suomi-Ruotsi väli ainakin kesän ajan töiden merkeissä. 

Tunnisteet: , , , , ,

2 kommenttia:

19. huhtikuuta 2015 klo 21.41 , Blogger Reissumestari kirjoitti...

Huh, tuo vuorimaisema on ihan mielettömän kaunis! Värikkäät talot ovat myös aivan ihania. :D Pitääkin varmaan harkita Sveitsiä seuraavaksi matkakohteeksi.

 
19. huhtikuuta 2015 klo 21.45 , Blogger Mira kirjoitti...

Jeps!! Just noita molempia rakastan ihan älyttömästi! Joo suosittelen ;p

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu