Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

1.3.2014

Enhän mä ilman tätä mitään mun elämästä muistais

Niin pitkään oon ollu saamatta mitään aikaseks blogiin, mut tänään mä päätin, että piru vie en mä tätä halua jättää. Enhän mä ilman tätä mitään mun elämästä muistais :D Enkä muuttaakaan toisenlaiseks, niin kuin ekaks meinasin. Eli täällä mä taas oon, täynnä ärsyttävän positiivisia ajatuksia haha !


Oon viettänyt aika paljon aikaa salilla sekä aloittanut käymään bodyattackissa ja lenkkipolutkin on tuntunu taas kovin kivoilta ilmojen lämmetessä. Oon hakenu niiin moneen työpaikkaan, juonu älyttömästi teetä ja pelannu monia tunteja korttia. Valosan ajan piteneminen on tuonut hurjasti lisää energiaa.



Mun suunnitelma oli levätä ihan hurjasti lomalla ja herätä kuitenki aikasin joka aamu..noh, kumpaakaan ei sit kuitenkaan taaskaan tapahtunu :D Oon tehny kaikkea muuta, kuin levänny, ja oon niin iloinen! Oon kattonu olympialätkää, käyny stadissa, treenannu salilla, lenkkeilly(auringon paisteessa!!), pelannu korttia, käyny keilaamassa, kahvitellu kouvolassa,syöny hyvin ja nyt makaan tässä kuuntelemassa musiikkia ja juomassa teetä. Sanoisinko että #happiness



Äitin tehdessä makaroonilaatikkoa tein itelleni super hyvän ja kuitenki yksinkertasen ruuan. Bataattijauhelihasoselaatikon. Niin yksinkertainen ku se onki, ni ehkä muistan sen paremmin muulloinkin, ku se on täällä ylhäällä.

Kuorin, pilkoin ja keitin yhen ison bataatin ja yhen perunan. Maustoin suolalla ja mustapippurilla, lisäsin pieenen tilkan maitoa ja soseutin sähkövatkaimella.

Ruskistin sipulin ja jauhelihan pannulla. Maustoin mm. jauhelihamausteella, paprikajauheella ja valkopippurilla. Sekoitin jauhelihat ja batattisoseen, laitoin vuokaan, ripottelin päälle korppujauhoa ja paistoin uunissa noin 10 minuuttia 200 asteessa.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu