Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

15.8.2011

SE ON LPB ELI LOMANPÄÄTTÄJÄISBILEET!

LPB+landeiluu 033

Nii viime perjantaina meillä tosiaa oli lomanpäättäjäisbileet ja oli ihan huippukivaa ja ton porukankans voi kyl ottaa uusiks milloin vaa! Ei nyt oo ku toi yks kuva, ku mun kameras ei ton enempää julkasukelpost kuvamateriaalii oo, mut sehän kertoo vaa siint, et kivaa on ollu. Käytii päiväl ostaas ihan hurjast syötävää  Annikankaa illaks prismast, mut kaikki kyl menikii eikä mitää jääny. Aluks aloteltii kunnon perus juomapelil ja siint se ilta sit lähti. Kiitti viel kaikille kivasta illasta! :-)

Ja tänää....tänää oli viiminen loma päivä herranen aika!! Vietettiiki sitä ihan mukavasti Milonkans pelaamal monopolii minkä siskon poika oli jättäny tänne meille ja illemmal istuskeltii viel ulkona Paulinen ja Mirankans. Tää kesä oli ihan huippu kiva ja meni edellisten kesien tapaan ihan liian nopeesti ohi ja paljon jäi tekemättä. En ees käynny kertaakaan missään huvipuistossa ja risteilylläkin olisin halunnut käydä. Harmittaa kun kellään ei ollu mulle mitään postausideoita, mut joku päivä teen ainakin jonkun sellasen yhteenvedon tästä kesästä.

2 kommenttia:

21. elokuuta 2011 klo 20.36 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

millo postaat? ootan aina innol näit postauksii, mut näit tulee mun mielest iha liian harvoin, ymmärrän kyl jos sul on kiire ja aina ei jaksa keskittyy johoki blogii, mut muista et sul on lukijat jotka oottaa et postaat useest.

 
22. elokuuta 2011 klo 14.25 , Blogger Mira kirjoitti...

Oon kyl halunnu postata, mutku mun kamera on rikki ja mun kone on nyt niin hidas ni sil ei oikee viitti tehä mitää, mut katotaa jos saisin tänää jotaa tehtyy.:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu