Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

4.8.2011

Faija anna mun ajaa mökkitie

Pari viime päivää tulikin vietettyä kivassa seurassa mökillä. Eli oltiin kaveriporukalla Melindan mökillä Miehikkälässä kaks yötä. Tää mökki ei ollukkaa ihan sellanen tavallinen mökki missä mä yleensä oon ollu, vaa vähä tollanen luksusmökki suihkuineen ja taulutelkkareineen, et kyl siel kelpas olla.
Syötii, uitii, saunottii, käytii raidaas viis pääl mopoautol, katottii leffoi ja kuunneltii musiikkii.
hytey 040
Jotaa niin ihanaa tommonen auringonotto laituri ja tost oli kans kiva hyppii uimaa. Nii ja tosiaa olihan siintä kiva vissiinki lentääki tonne järveen, mulla siintä ei niinkää oo kokemusta toisin ku esimerkiks Ellillä ja Melindalla.
hytey 114

hytey 063

hytey 052
Kuinka hieno sauna.....! Siellä ei kyl kovin kauaa kestäny, ku pojat vähä innostu.. Ja tos viereshän tietyst viel oli poreamme, ah mitä luksusta. :D
hytey 074

hytey 195

hytey 149
Ei mulla, mutta näillä kaikilla muillahan oli koko ajan vesipyssy sota päällä ja sainhan mäkin siintä osakseni, mut en kuitenkaan oo sotahenkinen ja jätin sen sikseen.

Ja tässä viimesessä pojat paisto meille ruokaa. Oli ihan sairaan hyvii kanapihvei! Jotka ei oo pihvei, koska ne on kanaa, mut ne on kanapihvei, eiku?
hytey 183
Nyt majottauduin yheks yöks tänne isille rentoutuu viel vähän lisää. Oli muuten tosi kiva tulla koneelle tänää, ku oli tullu paljo uusii kommenttei ja kaks uutta lukijaakin sillä aikaa ku oltiin mökillä! :-)

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu