Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

11.8.2011

Last couple days

110811 008

mirankuvat688

100811 001

110811 014

100811 010

110811 021

110811 017

         Viime päivien aikana..
  • Ollaa pyöritty karkkarissa
  •  Mun venytykset tuli ja piti käyä ostaas desinfiointiainetta ja laitoin jo 1,6:n mun korvaan
  • Mun sisko on ollu kyläilemässä meillä sen kolme vuotiaan lapsen kanssa
  • Mun täti kävi meillä, ku se ei päässy mun rippijuhliin ja sain taas lisää rahaa ja nyt mun säästöt alkaa olla jo ihan hyvällä mallilla skootteria varten
  • Annika laitto mulle kynnet, joissa kesti neljä tuntia, ku se oli tilannu semmosen uv-uunin ja kaikkii tommosii kynsi juttui ja mä olin koekaniini. Yritin ottaa näist kynsist hyvää kuvaa, mut ei siint oikee tullu yhtää mitää
  • Oon ajatellu laittaa anonyymeille kommentointi eston, mut kattoo nyt.
  • Oon miettiny et tarviin ainaki uuen nahkatakin, uuet kengät jotkut nilkkurit ja sit sellaset jotkut adidaksen, toiset reiät molempiin korviin, kunnollisen lompakon ton kukkaron tilalle ja pipon ja vaikka mitä.

3 kommenttia:

12. elokuuta 2011 klo 1.27 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ai kun et kestä kritiikkiä niin laitat eston anonyymeille? musta tuntuu että sen jälkeen ei tule kommentin kommenttia.. mutta voithan sä kirjoitella omaks huviksesikin :DDDDDD

 
12. elokuuta 2011 klo 1.38 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ensimmäistä kertaan näen sun blogissa oikeesti kivoja ja kiinnostavia kuvia! =) tälläsia postauksia lisää!

 
12. elokuuta 2011 klo 14.18 , Blogger Mira kirjoitti...

haha ne tiiä pitääks toi nyt ottaa kohteliaisuutena vai ei, mut kiitos ja yritänn :-)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu