Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

6.8.2011

Hennesin syksy

h&m

Tollasii jutskii keräilin tuolt hennesin kuvastost. Noi ois sellasii mitä ois oikeesti tosi kiva saada ja vois joku päivä klikkailla noita tonne ostoskoriin. Nythän mulla tosiaan ois rahaakin, mutku en uskalla tuhlata, ku voisin vaikka maksaa noilla rahoilla osan skootterista, mut pitää kattoo jos mä raaskisin vähän tuhlata.

Ah mä niin ootan lämpimiä neuleita, hienon värisiä lehtiä ja kuumaa kaakaota sisällä, ku ulkona sataa. Niin ja tietysti sitä syksy fiilistä. Nojooo en mäkään haluais, että koulut alkaa ja tulee kylmät ilmat, mut mä kyl tykkään syksystä. Mulla on jo niin kova into hamstrata kaikkia ihania ja pehmosia vaatteita ja päästä ulos kuvailemaan niihin ihaniin väreihin. Mut tosiaa siin on se huono puoli, et tulee aikaisin pimee eikä oo niin kauaa aikaa kuvata, ku oon koulustaki himassa yleensä vasta puol neljän aikoihin.

Haluisin muuten tehä itelleni uuden bannerin, ku toi on mun mielestä tosi tylsä, mut en tiää mitää hyvää ohjelmaa millä tehdä, paitsi photofiltre, mutku en jaksais enää sillä tehdä.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu