Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

30.7.2011

Tää on vaa perinne

meripäivät 002

meripäivät 014

meripäivät 037

meripäivät 043

meripäivät 035

meripäivät 041

Meripäivät oli jees. Ei nyt mitkää megasuperhypersiistit, mut tosi kivat. Tosin ei ne mun osalta kestäny niin kauaa ku viime vuonna, koska huomenna tosiaa on rippijuhlat, ni ei voitu olla kaupungissa myöhää muuta ku torstaina ja eilen ja tänää vaa nopsaa käytii kiertelees kojui ja tootta kai syömäs mukkui. Oisin halunnu ostaa sieltä jotain kivaa, mut en raaskinu tuhlata rahoja, oompa mä pihi. Meripäivillehän yleensä mennään siks, että se on perinne, ainut iso tapahtuma Kotkassa joten sinne on vaan pakko mennä.

Ei mua jännitä huominen konffis, vähän vaan ahdistaa. Jos mä kompastun siihen albaan ? Jos mun korko katkeaa? Jos mä unohdan nousta ja mennä jonnekkin, ku oon jonon eka? Entä jos...kaikki meneeki vaan hyvin. ;--) Ei muuten, mut se kuumuuuuuus siel kirkos.

1 kommenttia:

4. elokuuta 2011 klo 11.45 , Blogger Sara kirjoitti...

sun hiukset on ihanat! :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu