Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

8.2.2013

I'm so sick of being sick

Hei vaan täällä mä kohta tukehun mun yskään! . Mult ei kuitenkaa lähe oikee ääntä, kurkkuu sattuu ja yskä on hillitön, joten huomen en jaksa kouluu raahautuu, vaa jään himaa lepäämää et jaksaisin illal lähtä tytsyjenkaa landelle. Jaksoki vaihtu tällä viikolla ja meil alko lounasruokien valmistus. Mul ei oo vissii vieläkää nälkä, ku meil oli niin montaa ruokalajii koulus! :)

julpsu 017

julpsu 003
 Eilen en lähteny himasta minnee, ni tein tollasesta joululahjaks saadusta valmis tsydeemistä muffinsseja tyylillä lisää vain munat ja voi. Tuli hyviä vaikka olinki niin laiska kokki.
julpsu 009

julpsu 013

Oon ollu koulussa kuitenki ja tänää kävin Julian kans kaupungissaki hakemassa mulle ton uuen hajuveden.
animagical 002

julpsu 023

julpsu 016

julpsu 020
Huomasin tänää, että oon köyhä ja mun kaikkien kenkien pohjissa on reikä, joten jouduin lainaa äitin kenkii \,,/

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu