Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

30.1.2013

Tuu jo sulattaa tää sydän jääst





Sain tälläsen blogihaasteen jossa tehtävänä on:

1. Kiitä haasteen antajaa.
2. Jaa haaste kahdeksalle bloggaajalle ja ilmoita siitä heille. 
3. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi


1. Kiitän haasteesta Katskua :-). 

2. En jaa haastettaa kellekkään, koska tuskin ees luen noin montaa blogia. Kaikki jotka haluaa voi haasteen tehdä :-)

3. - Mulla on aina nälkä ja syön kans hurjasti kaikkia herkkuja, suklaa on mun suurin pahe.
    - Opiskelen laivakokiksi.
   - Ystävät on mulle kaikki kaikessa, ja oisin ihan hukassa ilman mun parhaita kavereita, joille kerron aina           kaiken. 
   - On totta, että tykkään bailata jne, mut en tee pelkästään sitä, vaikka tästä blogista katsottuna joidenki mielestä ehkä näyttäis siltä. 
   - Nukkuminen, siivoominen ja liikunta on oikeesti kaikki ihan yliarvostettui. En jaksa tehä mitää noista, paitsi nukkua jaksaisin milloin vaan, paitsi öisin.
   - Lähiaikoin oon selaillu kaikkii vanhempii ja uudempii kuvii minust ja oon huomannu, et kolmes vuodes minus ei oo muuttun mikää muu, ku hiusten väri. Surullista sisänsä. 
   - Vaokuvaus on super kivaa, mut sekii on jääny tosi vähälle, koska paskatalvimasennus.
   - Mul on ihan hirvee ikävä kesän lämpöö, huolettomuutta, pitkii päivii, aurinkoo, festareit, ajeluu ja ihan kaikkee. Haluun kesän tänne nyt heti täl minuutil!!
  ++ Mul on ikävä myös noita mun pitkiä&paksuja sekä hyväkuntosia hiuksia, jotka mulla joskus viel oli.. nyt oon mennny jo pilaamaa nää:d Mut toi kuva onki kaks vuotta sitte otettu, 2011 helmikuussa.


2 kommenttia:

4. helmikuuta 2013 klo 12.43 , Anonymous katsku kirjoitti...

" - Nukkuminen, siivoominen ja liikunta on oikeesti kaikki ihan yliarvostettui. En jaksa tehä mitää noista, paitsi nukkua jaksaisin milloin vaan, paitsi öisin."

hah, oon prikullee samaa mieltä! :D

 
4. helmikuuta 2013 klo 20.29 , Blogger Mira kirjoitti...

nojep, laiskottelu on parasta:D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu