Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

20.1.2013

The first 5 days after weekend are always the hardest


"Maanantaina taas, Ku päätä painaa taas ja Takas nukkumaan,  Mennä maanantaina saan. Silti aina vaan Uupunutta nukuttaa aina, Herätä mut maanantaina"

Tänää oli ihan kunnon löhöily päivä. En saanu aikaseks yhtääää mitää, mut ei haittaa tälläsii sunnuntaitten pitää välil ollakki. Olin isin luona yötä ja heräsin joskus yhen aikaa. Oisin kyl heränny paljon aikasemmi, mutten halunnu herätä :-D Tein safkaa, kattelin telkkarii ja chillailin vaan ja viien jälkee tulin takas himaa ja jatkoin samal linjal tääl.
sunday 001

sunday 005
Piti tosiaa mennä salille tänää, mut sit löysin itteni syömästä noita..:-D Laiskuuden huipentuma, ku ei saa ees ilmasia käyntejä käytettyä.

sunday 002

sunday 007
Näitten parissa oon sit täällä hengannu. Okei joo enimmäksee vaa tän läppärin, mut lukasin mä venäjän sanojaki muutamaa kertaa.

3 kommenttia:

23. tammikuuta 2013 klo 13.06 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

onks teil venäjää amiksessa?

 
23. tammikuuta 2013 klo 19.19 , Blogger Mira kirjoitti...

eei oo, vaan oon lukion venäjän kurssilla, ku haluun lukee sitä :)

 
25. tammikuuta 2013 klo 12.29 , Blogger Marianna kirjoitti...

Ootpas kaunis! Sulla on ihanat silmät:) Mäki haluaisin lukea venäjää!

Käy vilkasemassa mun blogia jos kiinnostaa:)

http://mannnan.blogspot.fi/

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu