Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

4.2.2013

Buongiorno Italia con le canzoni con amore

theend 006

theend 027

theend 002

theend 029

theend 047



En oo oikeestaa päässy vieläkää mun laiskuudesta, tää kylmä talvi on tosi paha..:-D Viikonloppu oli joka tapauksessa kiva! Perjantain päästii koulust jo joskus kahentoista aikaan ja ehin ottaa lungisti himassa, ennenku Annika tuli. Käytii kavereitten luona kahvilla(+mustikkapiirakalla!!) ja jäätiiki sinne sitte yöhön asti kattomaa leffoja. Lauantaina taas vietettii italialaisten läksiäis bailuja ja sunnuntaina nähtii niitä vielä viimisen kerran. Tänää on ollu aika lungi vapaapäivä, oon siivonnu vähä ja nyt oon käymässä iskällä. Tän ja eilisen illan oon kans kuunnellu paljon italialaisia biisejä, tosi kaunista musiikkia :)

4 kommenttia:

6. helmikuuta 2013 klo 0.07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Haha mikä tarve sulla on nyt yhtäkkii laittaa kauhesti kuvia annikast ku lukijas valitti xDD ei siinä mitään, kaunis tyttöhän se on mutta huvittavaa vaan:P miten se nyt on suostunut kuviin kun ei kse yleensä oo sillai ettei haluu ottaa kuvii ::ooo

 
6. helmikuuta 2013 klo 0.23 , Blogger Mira kirjoitti...

voi hitto, emmä Annikasta tänne kuvia kenenkää pyynnöstä laita. Noi on reilu viikon ajalta ja oonpahan kerranki saanu sen ees pariin kuvaan suostuteltua :-)

 
6. helmikuuta 2013 klo 0.50 , Blogger Annika kirjoitti...

mira mie oon vaa kännissä nois kahes kuvas ja yhtee sait pakotettuu, et suostuteltuu xd

 
6. helmikuuta 2013 klo 20.29 , Blogger Mira kirjoitti...

lol hiljjjaa nyt...:DD

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu