Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

16.7.2013

we can do anything we want

Kuka mä oon ja mitä mä elämältä haluan? Piru vie kun sitä ei kukaan muukaan mun lisäks voi tietää. Yks sellanen hyvä juttu kuitenki on, nimittäin ei mun tosiaakaa tarvi sitä vielä tietää! Oon toitottanu sitä typerää "live life for the moment" -lausetta pitkään kaikille, mut nyt oon edes vähän oppinu elämään ja ajattelemaan sen mukaisesti. Ei se oo niin kovin typerä lause oikeestaan oo, ellei siitä hirveän syvällisiä merkityksiä ala kaivaa. Hetkessä eläminen on tärkeetä, koska muuten monet hyvät asiat menee ohi odottaessa jotain suurempaa. Tänki kesän ihanuuski ois menny ihan ohi jos ois odottanu ihan mahdottomia. Ei tässä oo näinkään ollu mitää valittamista.

Kello ku alkaa mennä yön puolelle ni multa taas riittää tarinaa, mut paljoon en nyt pysty. Nimittäin ihan hirvee nälkä kurnii vatsanpohjassa enkä voi ajatella muuta ku ruokaa!!:-D
jeeee 191

jeeee 203

jeeee 209

jeeee 222
Söin ekaa kertaa elämässäni sushia, vaikkaki pakasteesta. Nyt haluisin vaa maistamaan ihan rafla sushia, ku toiki oli niin hyvää! Viime viikolla tuli myös käytyä pari päivää vähän tsekkaamassa Loviisan menoa ja syömässä paikallisten mielestä maailman parhaalla grillillä. En siitä tiiä, mut noista nugeteista ja katkaravuista ranskalaisten kanssa iso plussa!!
jeeee 227

jeeee 328

fjrf
Ihan kunnolla juhliittinki taas viime viikonloppuna ja yks päivä chillailtiin eväiden kera biitsillä. Tänää laulettii Heidin kanssa singstaaria koko levy läpi ja nyt tuntuu kurkussa.
jeeee 359

jeeee 362

jeeee 369

jeeee 383

Enkä mä kadu mitään, ikinä. Se on ihan hirveetä ajan tuhlausta, koska totuus vaan on ettei se katuminen muuta mitään. Virheitä sattuu kaikille ja elämä jatkuu.

"You can't go back. Choices get made and things happen because of them." 

- young Carrie Bradshaw

3 kommenttia:

18. heinäkuuta 2013 klo 14.54 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mistä toi ihana raita-asu on?:-)

 
24. heinäkuuta 2013 klo 0.26 , Blogger Mira kirjoitti...

Se on itseasiassa Katalta lainassa, mut se on H&M:ltä :)

 
6. elokuuta 2013 klo 22.21 , Blogger Unknown kirjoitti...

Moikka :) Sulle on blogihaaste mun blogissa http://tiian-hetki.blogspot.fi/ Käy katsomassa:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu