Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

24.6.2013

Aamuhetken taikaa, keskikesän aikaa!


Yhtään valehtelematta avasin just mun rakkaan läppärin ekaa kertaa yli kahteen viikkoon. Sinä aikana oon tehny kaikkea mahtavaa. Oon rentoutunu ihan huolella ja nukkunu yli kahteen päivällä ihan vaan, koska mä voin.
kesäkuuu 018

kesäkuuu 041

kesäkuuu 060
 Bailattiin kavereiden kanssa stadissa aviciin keikalla iloisten ihmisten keskellä. Pyöräilin pitkästä aikaa hullussa kaatosateessa ja tehtii Liinun kanssa niiin hyvää pizzaa. Juhlittiin Jessen 18v synttäreitä josta melkein jouduttii kävellä kotiin, mut kyyti tulikin snägärin kautta kotiin.
kesäkuuu 069

kesäkuuu 073

kesäkuuu 082

kesäkuuu 097
 Tehtii pyöräretkipicnik Heidin kanssa: pyöräiltiin Prisman kautta yhelle pikku rannalle mansikoiden ja suklaan kera. Söin mun vuoden ekan jätskikiskajätskin Sapokassa ja kuvailtiin vähä Annikan kanssa.Odottelin väsyneenä sovituskoppien ulkopuolella, ku Kata sovittu satoja vaatteita(oikeesti ehkä vittä..).
kesäkuuu 099

kesäkuuu 124

kesäkuuu 129

kesäkuuu 134
Näiden huipuksi mökkeiltiin Annikan ja Liinun kanssa torstaista tähän päivään ja käytiin viettämässä ihan mahtava juhannus Lehmäsaaressa. Aluksi pelättiin ettei löydettäis Lehmästä ketään tuttuja, mut oon onnellinen just tosta juhannusseurasta.  Toki tuli myös haettua tänää mun avaimet tuurinkuljettajalta ja sen sellaista, mut kaikenlaista sattuu aina kun hauskaa on :-D
kesäkuuu 141

kesäkuuu 220

kesäkuuu 227

kesäkuuu 247

kesäkuuu 252
Joo, pakko sanoo et mä vaan rakastan niin paljon tätä kaikkea. Kesää, kavereita, elämää, ruokaa, nukkumista ja sitä ihanaa kihelmöintiä vatsan pohjassa.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu