Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

24.4.2013

Kännykkäaddikti

kännykkä
♥ Chillailua himassa joku ilta hiukset kivoilla laineilla ihan itestään
♥ Yhen päivän jälkkäri opetuskeittiössä koulussa
♥ Toissaviikonlopun hengailua mun ihanien luokkatovereiden kanssa
♥ Kokonaa meikitön päivä
♥ Sunnuntain aamupala
♥ Vähän terveellisiä naposteltavia

kännykkä-001
♥ Mun super helppo terveellinen herkkusmoothie: banaani, maustamaton jogurtti, hunaja, kauraleseet & pellavansiemenet
♥ Tosi hehkeenä keittiöpävän jälkee
♥ Ihan mahtava weheartit löytö
♥ Mä ja Kata vero modan sovituskopissa
♥ Lähössä segeliin viime viikonloppuna
♥ Mun ihka ensimmäinen eikä ehkä niin kovin nätti voileipäkakku
kännykkä-002
♥ Ilosena lauantai aamuna karhulassa
♥ Kampin mangosta sunnuntain stadin pikareissulla löytyny (tosi) tilava laukku
♥ Mä tosi ilosena ja rahat kotiin jättäny Annika vähä kettuuntuneempana
♥ Instagram egoilu ostosten kanssa
♥ Mun niin super söpöt kenkälöydöt vielä
♥ Maanantain eväät
kännykkä-003
♥ Yks päivä juoksulenkillä Daisyn kanssa
♥ Sateinen aamuruuhka
♥ Monopolia Joannan, Jennan & Joannan pikkusiskon kanssa
♥ Nean kanssa hyvinn pirteinä koulussa
♥ En ihan niin ilosena lähössä kävelemään salille eilen
♥ Maisema tän päivän lenkin varrelta

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu