Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

11.4.2013

110413

110413 005
Kulmakarvat on päin vaikka ja mitä, mut ei voi mitää mul oli järkyttävä kiire
110413 001
110413 002
110413 006
110413 008
110413 010
Oon ollu aika laiska kuvailemaa nyt. Voimatki tosin on aika lopussa ajasta puhumattakaa.Oon lenkkeilly ja saleillu ja juonu teetä kavereiden kanssa, ku oon päättäny juoda kahvia vaan aamusin. Oon juossu siellä sun täällä ettimässä kesätöitä. Yritän pitää toivoa yllä, et vielä jostain tärppäis! Oon jättäny paljon huonoja huonoja tapoja pois. Oon banaanin ostoreissulla sortunu piitkän tauon jälkeen ostamaan kans vähä suklaata. Oli pakko, koska alennus.Tänää ulkona oli syksy. Niin varmaan seuraavinaki päivinä. Oon toosi väsyny nyt ja pitää vielä lukee elintarvikeoppia. Joten yritän nyt mennä lukemaa ja nukkumaa ja saaha seuraavaks jotaa kiinnostavampaa tekstii aikaseks :-)

3 kommenttia:

12. huhtikuuta 2013 klo 9.22 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Yksinkertainen vinkki noihin kulmien nopeeseen mutta siistiin piirtämiseen on se et ostat sellasen kulmakynän mist lähtee helposr värii, esim sellanen "pehmeepäinen" ja sit sen kulmakynäm pään kantsis olla sellain tylppä. Sit painelemal ja töpöttölemäl kulmii tulee luonnollinen lopputulos. Sit kans noi kulmien päät kannattaa piirtää vähän lyhyemmiks ;) Kasvoista riippuen voisi pitää muistisääntönä kulmien pituudeksi silmän sisänurkasta ulkonurkkaan. Ja tosiaan jos nypit itsellesi selkeä linjaiset kulmat niin niitä on helpompi piirtääki:) anna niiden vain kasvaa mittaansa ja nypi vain ylimääräisiä linjan ulkopuolelta mutta älä lyhennä! siis vaakatasoistap pituutta.

Sit kans vois helpottaa jos ottaisir kestovärit joittenki kulumisen jälkee ois ehkä niihin jämiin helpompi lisätä kulmakynää?:)

 
12. huhtikuuta 2013 klo 15.56 , Blogger Susanna kirjoitti...

Oot vaiks kuin kaunis, sun kaikki kuvat on ihania!! Ja postaus muutenkin oli ihanan ilonen ja piristävä!! :)

xoxo
Susanna
http://susanna-beentheredonethat.blogspot.com

 
12. huhtikuuta 2013 klo 16.50 , Blogger Mira kirjoitti...

Ano: Tiesin et noist kulmist tulee tähän jotaa, mut olipa pitkä!:D Joo mun pitäiski täs joku päivä värjää kulmat, ni helpottuis toiki :) Ja joku kerta ku on rahaa ni voisin käyä ettimäs semmost parempaa kulmakynää:)

Susanna: Kiitti paljo :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu