Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

5.4.2013

Blogihaaste

Sain Annikalta(:DD) tämmösen haasteen ja tässä tää nyt siis ois. 

Ohjeet:
Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista!
pääsiäisloma 050
Noni täs ne mun 11 asiaa minust:
1.Näitä on aika vaikeeta keksiä, koska oon kertonu tällee numeroilla asioita musta niin monet kerrat.
2. Mulla on ihan pirun vaihtelevat mielialat. Toisinaa ahistaa ja ärsyttää kaikki ja toisinaa kaikki on kivaa eikä mikää lannista.
3. Opiskelen ekaa vuotta (laiva)kokiksi.
4 .Oon yltiömäisen laiska ja saamaton. Ei huhhuh en ees tajuu miten voin olla niiiin laiska...:-D
5 .Mun perheeseen kuuluu äiti, isä ja kaks siskoa, mut asun vaan äitin kanssa suurimmaks osaks ja molemmat siskotki asuu muualla omien perheidensä kanssa.
6. Oon pahasti heikkona suklaaseen. Nyt onki suuri ihme, et oon pysyny siitä erossa aika kauan.
7. Ainoa harrastus mitä ikinä oon harrastanu on ratsastus. Ei sekää mitenkää hirrveen säännöllisest enää.Taino kyl harrastin kerran tanssii hetken.
8. Oon riippuvainen siintä sanajahti -pelistä :-D Pelaan sitä nykyää aina ja kaikkialla, jos vaan riittää akkua kännykässä.
9. Rakastan syksyä. Värikkäitä lehtiä, nahkatakkikelejä, sateita, neuleita sekä kuumaa kaakaota viileänä syysiltana kynttilän valossa.
10. Oon asunu koko pienen ikäni Kotkassa, mut Kotkan sisällä oon muuttanu 6 kertaa.
11. Meillä asuu myös vähä yli vuoden ikäinen Shetlanninlammaskoira Daisy.

pääsiäisloma 041

 11 kysymystä mulle: 

1. Millaista kesää 2013 odotat?
2. Mikä oli onnellisin hetki elämässäsi?
3. Mitkä ovat kolme lempipaikkaasi ja miksi?
4. Ketkä ovat elämäsi tärkeimmät ihmiset?
5. Jos sinulla olisi rajattomasti rahaa, minne matkustaisit?
6. Miksi kirjoitat blogia?
7. Mitä instrumentteja osaat soittaa?
8. Mitä ilman et voisi elää?
9. Mitkä kolme esinettä ottaisit mukaan autiolle saarelle?
10. Mitä toivoisit, jos saisit toivoa ihan mitä vain?
11. Tykkäätkö tehdä näitä haasteita?
pääsiäisloma 039
1. Odotan tapahtumarikasta ja tosi lämmintä kesää. Haluun käyä enemmän ku kerran Kotkan ulkopuolella, niinku viime vuonna. Haluun ruskettua kerranki kunnolla! Oon sitä varten alkanukki jo syömää joka päivä porkkanoitaa ja omega -tabletteja :-D
2. Onnellisin hetki..Ihan pirun vaikee kysymys. En keksi onnellisintä, mut onnellisimmillanihan oon aina kesällä ja syksyllä, jos kaikki asiat on hyvin. Mulla on perheen ja kavereiden kanssa kaikki kunnnossa, oon terve, tunnen kaikinpuolin muuten oloni hyväksi ja mulla on paljon tekemistä. 
3.Mun kolme lempipaikkaa on luultavasti mun oma sänky mun huoneessa, meren ranta ja kahvila segeli Kotkassa. Tää mun sänky(jolla nytkin makoilen) siks, että jos vietän himassa paljonkin aikaa, yleensä makoilen vaan tässä mun sängyllä mun miniläppärin kanssa. Tai nukun tässä. Meren ranta kesäsin ja syksysin(ei nyt ihan mikä vaan ranta, esimerkiks pari rantaa tässä meidän lähellä), koska on ihana vaan olla fiilistellä sellasella rauhallisella rannalla. Segeli taas on mun mielestä kahviloista paras. Sekään ei tosin talvella, koska aukiolojat on niin suppeat, etten koskaan ehdi sinne. Lämpimämmillä ilmoilla kuitenki sen terassi on ihan paras paikka. Miinuksena siellä ei myydä erikoiskahveja :(
4. Mun elämän tärkeimmät ihmiset on totta kai mun perhe ja ihan pari mun parhaimpaa kaveria. En tiiä mitä tekisin ilman niitä. Mun onnellisuus ja hyvinvointi usein valitettavasti on tosi riippuvaista mun läheisistä. En voi hyvin, jos jonkun kanssa on sukset jotenkin ristissä. 
5. Rajattomalla rahamäärällähän mä matkustaisin joka paikkaan! :-D Ainakin Englantiin, jenkkeihin, Italiaan, Kiinaan ja Ranskaan.
6. Tästä blogin kirjoittamisen syistähän kirjotin vasta ihan oman postauksen, mut tiivistettynä tää on paikka mun kuville ja ajatuksille, sekä "virtuaalinen päiväkirja", mistä voin muistella mun elämän tapahtumia. 
7. En yksinkertaisesti osaa soittaa yhtään mitään muuta, ku suutani.
8. En voisi elää ilman mun ystäviä. Materialistina en myöskään ilman mun puhelinta, konetta tai kameraa. 
9. Niiiin vihaan tätä kysymystä, hirveen kulutettu. Kännykän koneen ja kameran....:D
10. Toivoisin, ettei Pohjois-Korea tai kukaa alottais sotaa. No vitut, toivoisin paaaaljon rahaa ja et voisin syyä suklaata joka päivä, enkä lihois ikinä! 
11. Ihan jees tää on. Saanpahan postauksen talteen jollekkin päivälle, ku haluisin postata, muttei oo yhtää mitää postattavaa.
pääsiäisloma 040
Mun kysymykset niille, ketkä mä haastan:
1. Mikä olis sun unelmatyö(riippumatta sun tän hetkisestä opiskelupaikasta)?
2. Miten blogiin tulleet negatiiviset kommentit on vaikuttanu suhun?
3. Mitä mieltä oot sun kotikaupungistas? Pystyisitkö asumaan siellä vaikka koko elämäs vai haluatko nopeesti pois?
4. Teitkö uudenvuodenlupauksen ja onko se pitänyt?
5. Mitä et haluaisi ikinä menettää?
6. Mitä hyvää talvessa on?
7. Kuka ihminen on vaikuttanu suhun eniten sun elämäs aikana?
8. Jos joku tarjoais sulle  sopivassa elämäntilanteessa mahdollisuuden muuttaa yksin jonnekkin tosi kauas Suomesta, pystyisitkö vaan lähteä ja jättämään kaikki ja kaiken tänne?
9. Minkä yhden asian haluaisit tehdä tai toteuttaa ennen kuolemaas?
10. Pystyisitkö muka elämään ilman facebookkia?
11. Mitä mieltä oot pakkoruotsista?

Mä haastan: Antin, Anrin, Tanian, Niinan, Lauran, Jasminin, Jennin, Julian, Jasmiinan, Oonan sekä Hennan. Jokaisessa nimessä on linkki kunkin haastetun blogiin !

Sorit mun kameraankatsottomuudesta(?!) noissa kuvissa, mut naama ei just ollu ilman meikkiä ihan parhaassa kuosissa. Pipokin tais olla vähän vinossa.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu