Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

2.4.2013

I got a war in my mind sometimes

2013-005

Vihaan mun saamattomuutta. Vihaan mun laiskuutta. Vihaan mun perseellää olevia unirytmejä. Vihaan mun huolettomuutta. Vihaan mun asennetta. Vihaan mun itsepäisyyttä. Vihaan mun tyhmyyttä. Vihaan mun tapaa kuluttaa mun kaikki rahat heti ja nyt samantien. Vihaan mun heikkoutta. Vihaan mun kiltteyttä. Vihaan mun ajattelemattomuutta. Vihaan mun hitautta. Vihaan mun huonoa keskittymiskykyä. Vihaan mun riippuvaisuutta muista ihmisistä. Ja koneesta telkkarista kännykästä kamerasta, kaikesta.Vihaan mun tapaa kertoa liikaa. Tai joskus kertoa liian vähän. Vihaan sitä, kuinka helposti luotan ihmisiin.Vihaan mun huono kuulosuutta, sekä mun huono muistisuutta. Mun negatiivisuutta tällä hetkellä myös. 

No jepp, vähä mun luonne pistää nyppimää välillä. Seki pistää nyppimää et se pistää nyppimää, mitäh
Toisinaa taas rakastan kaikkia noita piirteitä. No en nyt ihan kaikkia.

Taas näitä eräiden unettomien öiden tuotoksia.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu