Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

22.12.2012

Whats meant to be, will be

Täs mä super väsyneenä perjantai iltana uuden ihanan wescin pipon kanssa mietin tulevaa vuotta. pipo 002

En oikeestaa tiiä mitä kaikkee ootan tulevalta vuodelta. Varmaan sellasta, mitä en ehtiny kokea tänä vuonna. Sekä paljon sellasta, mitä oon kokenu myös tänä vuonna. Haluisin ens vuoona päästä pitkästä aikaa laivalle, ku tänä vuonna ei ollu mahollisuutta sekä käydä jossaki Suomen kaupungissa missä en oo ennen käyny. Mut summer up on ollu niin mahtava kokemus, että sinne haluun ehottomasti seuraavanakin vuonna.Sekä viettää paaljon aikaa mun parhaiden kavereiden kanssa. Ennen kaikkea haluun olla onnellinen ja tyytyy siihen mitä mulla on, eikä haikailla sellasta mitä mulla ei oo. Okei joskus on hyvä unelmoida. Esimerkiks omistavansa enemmän rahaa, ettei tarvis käyädä koulussa, omasta kullasta tossa vierellä, lämpösessä asumisesta tai et ois aina jotain tekemistä. Oikeesti oon onnellinen just näin tällä hetkellä ja tällä tavalla miten elän mun elämää. Haluun elää tässä hetkessä ja kattoo mitä uusi vuosi tuo tullessaan. Ehkä joskus oonki onnelinen jotenki muuten.

3 kommenttia:

22. joulukuuta 2012 klo 17.40 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

tykkään täst sun blogist toosi paljon!:) mut en vaa tajuu et ku sul on suhteellisen hyvä kamera ja silti näyttää aika epälaadukkailt noi kuvat..johtuuko sit vaan valaistuksesta ?:/

 
22. joulukuuta 2012 klo 21.25 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

varmaa johtuu ku mira ei osaa säätää kamerassa mitään ja ei osaa myöskään koneella muokkailla tai mitään

 
22. joulukuuta 2012 klo 22.34 , Blogger Mira kirjoitti...

no kiiitti kiva jos tykkäät, mut joo emmä ihan hirveesti oo jaksanu ees opetella ton kameran asetuksii vaik vissii pitäis, mut kyyl miä joitaa juttui osaan säätää ja muokkaan kyl noit kuvii:D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu