Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

22.9.2013

Loving autumn

Oon vaa taas niin kiitollinen mun kavereista, jotka tuli meille ja vietti mun kanssa kivan illan, vaikka kuinka yritin väittää että mieluummin masentuisin yksin koko päivän sängyn pohjalla. Totta kai oli oikeesti paljo kivempaa viettää iltaa kaikkien mun parhaiden kavereiden kanssa(tietysti Annikaa lukuunottamatta:D). Syötiin hyvää safkaa ja katottiin hunger games, jonka aikana Ellin oli ihan pakko kahen sekunnin välein kysyä mitä tapahtuu ja miks haha :D
IMG_3363
“Why did you do all this for me?' he asked. 'I don't deserve it. I've never done anything for you.' 'You have been my friend,' replied Charlotte. 'That in itself is a tremendous thing.” 
― E.B. White, Charlotte's WebIMG_3318

IMG_3356

IMG_3352

IMG_3361

IMG_3316
Perjantaina ennen töitä oli ihana ilma, mun mielestä. Sato vähän vettä ja oli ihanan viilee, muttei yhtään liian kylmä. Mulla oli aikaa ennen, ku mun työt alko, joten seisoin ulkona katselemassa alas kalliolta. Sadetta ja puita jotka alkaa näyttää jo kaikkia ihania värejä. Ah kuinka ihana syksy voikaa olla!

1 kommenttia:

29. syyskuuta 2013 klo 18.07 , Blogger Ella kirjoitti...

Ihania kuvia! :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu