Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

1.10.2012

Kun vaan sä hymyilet niin mua viedään

Mun kamera on jo viikon ollu vähän omilla teillään ja siks tää blogi on ollu ihan kuollu. Nyt mulla on kuitenki vähä kännykkä kuvia mun(ne paska laatusimmat..) ja muitten kännyköistä.Viime viikollla ehin puolentoista vuoden tauon jälkee vähä ratsastaakki ja tipuinki samalla, oli siis tollanen lepposa Tiialla käväseminen :-D
istagram-001
Vähän retuilua Tiian kanssa keittötunneilla, bailaamassa Julian kanssa  toissa lauantaina, sen saman lauantain shotit ja mun, Nicon ja Samun tekemät aprikoosikeitto jälkkärit yks päivä koulussa
istagram-002
Mun eväät viime torstaina et sain väsättyy portfolioo(siis koska yhtää vähemmäl sit ei vaa pysty tekemää), tiiankans kahvil segelis yks päivä koulun jälkee, vähä tylsää keittiöpäivän loppu jumitust Juliankaa ja Kokki-Daisy
istagram-003Taas vähä hengailuu Tiiankaa en muista missä tai milloin, mie just laittautuneena lähös Paulinen synttäri kemuihin viime lauantaina, me ihan hilpeinä siellä synttäreillä missä muuten oli tooosi jees meno ja vielä vähän sen illan jatkoilu meininkejä!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu