Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

4.9.2012

anna mun olla syypää sun hymyys

En oo ehtiny tai jaksanu liian pitkää aikaa vaivautuu kirjottelemaa tänne saatikka ottamaa kuvii. En oo saanu viel Melinalt kuvii viime perjantain bailuist joten on vaa tosi tylsä ja matkiva kollaasi mun uusimmist instagram kuvist. Viime viikonloppu meni tosi kivasti kavereitten kanssa, ku kaks edellistä olinki vaa kipeilly himassa. Oon hengaillu paljon iltasin Jessikalla ja oon käyny ihan liian myöhää nukkumaa(niinku taian mennä nytki..) ja istunu koulussa ihan koomassa.
istagram
Teoriapäivät on yhtä tylsyyttä ja nyt on jalat sekä kädet kipeenä mun toilailujen(ja syytän isoks osaks sitä kamalaa eilistä kaatosaadetta!) takia. Viime viikolla löysin Vilasta ihan täydellisen luonnonvalkosen löysähkön vähän läpinäkyvän neuleen, jeeij syksy  Erilaisia sekavia lauseita peräkkäin ja jos nyt vihdoin unta palloon ja virkeenä(NOT) aamulla kouluun opiskelemaan hygieniaa.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu