Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

20.8.2012

weekend with buranas and icecream


istagram
istagram-001

1. Mun viikonlopun eväät; finrexkuumajuomat, buranat ja jätski..:D Oon varmaa lihonnu hulluna näitten neljän päivän aikana, ku oon vetän vaa jätskii kurkkukipuu. 2. En ollu hirveen happyhappy, ku lähin tänää taas terveyskeskuksee. Taino oikeestaa labra>terveyskeskus>iltapäivystys ja loppujen lopuks sain vaa kovempii kipulääkkeit ja lepoo.. 3. Tossa illalla Kata kuiteki tuli tähä meille ja pelasti mun päivän enkä joudu olee iltaa yksin, ku äitiki on pois 4. Arvauskeskuksen ja päivystykseen menon välillä käytiin hakemassa äitin kanssa kanakotzonet ruuaks  5. Äiti toi mulle vähä kipeily luettavaa 6. Kata toi tullessaa vanilja jätskii ja mustikoita + laitettii sekaa viel omenapiirakan palasii, niiin hyvää! 7. siiiiis ihan super söpö yhteiskuva 8. Miss Mixin mukana tuli ihana Niall Horanin juliste 

2 kommenttia:

20. elokuuta 2012 klo 22.51 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

lol matkija:DD keksi jotain omaperästä näissä postauksissa äläkä lisää jotain vanhoja biisejä...

 
20. elokuuta 2012 klo 22.56 , Blogger Mira kirjoitti...

aaa oon matkija varmaan koska laitoin instagramkuvista kollaasin? okei, en tietenkää vois tehä sillee jos muutki tekee niin.. ja ei sil o välii onkse biisi vanha vai uus jos se on hyvä ni haluun lisää sen :-)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu