Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

4.12.2011

Wake up the happiness

vkl 002
Rakastuin kaikkiin ihaniin jouluvalosysteemeihin, mitä Milon ja niitten kämppään oli laiteltu viime viikon aikana.
vkl 014
Väsättiin eilen jolutorttuja. Yritin taiteilla hienoja kukkasia tai jotain, mut sit epäonnistuin ja tyydyin tollasii tavallisii.
vkl 005

vkl 020
Syötiiki vissii ne kaikki kaks pellillistä samalla, ku katottii sitä World trade center leffaa. Oli kyl aika siististi tehty leffa!
vkl 023

vkl 013

vkl 027
Aamupalaks tein tänää noita pancakeja. Ne on kyl ihan hurjan täyttäviä, kaks jaksoin taas syyä ja olin täys. Nyt oli niittenkaa vaaleeta siirappia, mut se oli mun makuu liian makeeta.
vkl 039
Syötii sit viel Annikan ja Miikan tekemää juustokakkuu joten oli ihan hyvä sit sen jälkee lähtee salille vähä kuluttamaa noit kaikkii ihanii herkkui mitä tuli parin päivän aikan syötyy.
vkl 026
Serkun tyttö ja siskon poika oli sit tänää meil juoksees ympäri kämppää ja onhan noi ihan hirmu sulosii. Toi serkun tyttö on niin ihana, se on aika ekaks vähä ujo eikä puhu mitää, mut aina jos mä oon lähös tai se on lähös ni se tulee halaa mua pitkäks aikaa eikä suostu lähtemää.
vkl 035

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu