Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

16.11.2011

You're tired of your teachers and your school's a drag

mäggäri 005

mäggäri 009

mäggäri 011
Onko ees ihan pirun ärsyttävää, ku on pimeetä jo neljältä? On kans tosi ärsyttävää, ku nyt on alkanu tulemaa niin kylmät ilmat, että ulkona pystyy ottamaa ilman lapasia just yhden kuvan, ennen ku sormet on jo ihan jäässä. Ärsyttää kans joka aamu herätä kellon soittoon seittemältä ja olla hurjan väsyny, vaikka on käynny kymmeneltä nukkumaa, tai sit tosi myöhään, koska en oo vaan saanut unta ja sen jälkeen kestää ärsyttäviä opettajia koulussa. Mua piinaa kans kokoaikanen nälkä, mä en vaan tajuu miten mulla voi olla aina hirveä nälkä, varsinkin jos on jotain hyvää tarjolla. Hehe, joskus pimee arki vaan vähän masentaa, mut kyl mä silti ilonen oon, en anna sen masentaa liikaa.

4 kommenttia:

16. marraskuuta 2011 klo 21.54 , Blogger Petra kirjoitti...

Juu toi on ärsyttävää, ku ulkona ei enää pysty kuvailemaan ilman hanskoja ja hanskojen kanssa se on sata kertaa vaikeempaa.. ärgh :d

www.timetoerase.blogspot.com

 
16. marraskuuta 2011 klo 22.04 , Blogger Mira kirjoitti...

noniiimpä!:D Kädet menee ihan kohmeesee, mut sit siint ei tuu mitää, ku yrittää kuvata lapasten kanssa:D

 
19. marraskuuta 2011 klo 17.59 , Blogger Karoliina kirjoitti...

Sulla on tosi kiva blogi! :)

 
19. marraskuuta 2011 klo 19.13 , Blogger Mira kirjoitti...

Kiitti paljo!=)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu