Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

21.11.2011

Dear Santa..

Masks
Tässä ois mun joululahjatoivelista tälle joululle! Melko ihanan väristä, eikö?
 Oon niin ilonen, ku isi ihan jopa on luvannu mulle ton jumpinin joululahjaksi hommata. Voin vaa kuvitella kuinka ihana sen sisään on sitte kylmänä pakkaspäivänä käpertyä. Mulla ei oo yhtään hyvää pipoa nyt, kun oon onnistunu mun valkosen tavallisen piponki hukkamaan ja löysin vasta netistä noi wht-moment pipot ja ne näyttäs olevan tosi kivoja. Cupcaket on ihania ja haluun oppia tekemään paljon erilaisia hienoja cupcakeja, siks toi kirja. Ja sit vielä totta kai rahaa, koska se olympus pen järkkärihän mun silmissä kiiltelee ja kans shoppailu reissu Lahteen joululomalla, joten kyllähän sitä rahaa tulee aika paljon kulumaan. :-)

2 kommenttia:

21. marraskuuta 2011 klo 22.12 , Blogger Maria kirjoitti...

Itsekin toivoisin tollasta jumpinia mutta pelkään että tulisko kuitenkaan lopulta käytettyä. Tällaselle vilukissalle vois kuitenkin olla aika osuva lahja :D

 
21. marraskuuta 2011 klo 22.22 , Blogger Mira kirjoitti...

Nii mäki ajattelin ekaks, mut kyl mä luulen et toi pelastaa monet kylmät pakkaspäivät!;p

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu