Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

27.10.2013

Super onnellinen 17-vuotias

Oon täl hetkel ehkä onnellisin 17-vuotias. En vois toivoo mitää muut mun elämää nyt, koska mul on niin ihanii ystävii. Syysloma oli ihan super! Meinaan aina välillä jopa purskahtaa itkuun ihan vain onnesta, mitä mä oon tehny ansaitakseni tälläset ihmiset mun elämään?

Enjoy every moment you have. Because in life, there are no rewinds, only flashbacks. Make sure it's all worth it. 
- Unknown.

Tän viikon maanantaina pidettii tyttöjen iltaa(+Veka) paistellen lettuja ja syöden suklaassa dipattua banaania. Tehtiin vaan YKS PIKKU VIRHE.. annettii Ellin sulattaa suklaa sitä varten ja lopputuloshan oli allaolevan kuvan mukainen.
IMG_3717
Käytii Katan, Jessican ja Miran kans keilaamassaki. Jessica oli luonnonlahjakkuus ja muita ärsytti haha :D Muutaman päivän mietin mun kavereitten outoa käytöstä..
IMG_3772

IMG_3774
Eilinen, mun synttäripäivä siis, oli mitä mahtavin! Heräsin aamulla siihen, ku äiti huus alakerrassa: "Postia Amerikasta!!". Annikalta oli tullu ihan mahtava synttärilahja. Hieno kortti jota lukiessa ei voinu välttyä muutamilta kyyneliltäki ja mun kauan toivomaa victoria's secretiä! Karkeista sen verran, et hyi hele jenkeissä ei osata tehä karkkia :DD
syysloma-001

IMG_3806

IMG_3813
IMG_3827
Haha tässä luulin ettei mun synttäreitä muisteta:DD

Myöhemmin vaan leivoin ja hengasin Jeren kanssa meillä, mut mietin edelleen miks kaikki on hirveen outoja. Ja tosiaan kukaan mun parhaista kavereista ei vissiinkää ollu onnitellu mua :D Mä oon viisaampi mitä te kaikki luulette! Mun piti sit lähtä Jeren mukaan "käymään kaupungissa" ja Katalla. Katalle mennessä kämppä oli pimee, ja ku astuin olkkariin oli kaikki mun parhaat kaverit(siis myös Annika skypen kautta!!) siellä hello kitty tiarat päässä huutamassa: "YLLÄTYYS!". Ootte niin ihania! Sainku sainki ihanat synttärit parhaassa seurassa, mitää muuta en ois voinu toivoa. Mulle oltiin jopa hommattu ihan hirveesti ihania lahjoja ja olin ku pikku lapsi lahjapöydän ääressä avaamassa paketteja :D Eilis illan aikana ei tosiaankaan onnen- eikä ees ikävänkyyneliltä vältytty. 
IMG_3840

IMG_3842

IMG_3847

IMG_3958

IMG_3850

IMG_3856

syysloma-002

IMG_3927

IMG_3917

IMG_3948
Enkä tosiaan oo sen juhlimisen tai lahjojen tai minkää sellasen takia näin ilonen tästä näiden ihanien yllätyksestä, vaa siks et sain viettää sen päivän just näiden ihmisten kanssa. IMG_3932 

If you ever find yourself stuck in the middle of the sea, I'll sail the world to find you
If you ever find yourself lost in the dark and you can't see, I'll be the light to guide you

Find out what we're made of, When we are called to help our friends in need


If you're tossin' and you're turnin' And you just can't fall asleep, I'll sing a song beside you
And if you ever forget how much you really mean to me, Every day I will remind you


Vaikken sitä kovin hyvin osaakkaa näyttää, ni te, mun parhaat kaverit merkkaatte mulle ihan älyttömästi eikä mul vois olla parempia ystäviä ku mitä mulla on. Kiitos, että teitte mun synttäripäivästä niin mahtavan. Kiitos, että ootte olemassa 




0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu