Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

19.3.2013

koitan pitää jutut positiivisena, Sillä negatiivisuus on huono mielentila.


170313 045
Tänää pitkästä aikaa, mun mielikin hymyilee ees vähän. Mul oli energiaa koulussa(oli tosin neljän tunnin päivä:D) ja muutenki oon ollu vähän paremmalla mielellä. Ei mitään erityistä syytä mihinkään. On vaa näin. Positiivisempi ajattelu auttaa aina vähän. Jos kaiken ajattelee negatiivisesti, silloinhan kaikki onkin automaattisesti huonosti, right? Joten jos ajattelee positiivisemmin, asiat näyttää tietenki paremmilta. Ehkä nyt illemmalla on ahistanu vähän.Sisäilma tekee sen mulle, ku oon ollu vaan himassa koulun jälkeen. En voinu lähtee lenkille ilman kaverii, koiraa tai kuulokkeit, haha :-D Kaunis ja valoisa ilma piristää mua aina ihan hirveesti, joten ei hirveest pistä hihkumaa riemusta toi kevään myöhästyminenkää..

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu