Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

15.3.2013

This is fucking awesome


Yks päivä aikani kuluks väsäilin kollaseja mun hiusten väreistä viimisen neljän vuoden aikana. Ne on tosiaa ollu aika monen väriset niinki lyhyessä ajassa. Nyt ku mietin, ni vähä kyl harmittaa et on tullu värjäiltyy niin paljo. Ei nyt sillee, mut nää hiukset on menettäny tosi paljo pituutta ja paksuutta sen takia
kaveriiit
Alotetaa siis vuodesta 2009. Se oli sitä aikaa, ku menin yläasteelle ja aloin värjäilemää hiuksia enemmän ja enemmän. Ennen seiskaluokkaa kesällä värjäytin kampaajalla blondeista perus mahonginruskeeks ja pidin sitte jonkuu aikaa siinä perusruskeessa. Joku kerta tummanruskeeks värjätessä satuinki sit ottamaa _vähän_ liian tumman värin ja tsädäm, mul oli mustat hiukset. Hui kamala ku ne mustat ei mun mielestä mätsänny mulle, ei sit yhtää. Mulla on ihan liian kalpee naama siihen, näytin pikemminkin aaveelta. Mut kaikkee pitää kokeilla :-D
omat kuvat-001
Mustien hiuksien aikaan käytin myös ihan liikaa meikkiä Nimenomaa meikkivoidetta ja puuteria, en piirtäny kulmia tai laittanu ollenkaa ripsaria alaripsiin..:D Mustat sit vaihtu 2010 onneks taas perusruskeisiin. Mun hiukset oli mitä parhaimmassa kunnossa. Pitkät ja paksut eikä joka toinen hius ollu kakshaaranen. Haha ihan hyvin ylemmät kuvat: vasemmassa liiallinenki kerros pakkelia ja oikeessa ei yhtään meikkiä.
Omat kuvatiedostot
Vähän ennen vuoden 2011 vaihtumista alko varmaan jo perusruskea kyllästyttää ja saatii tyhmiä ideoita Annikan kanssa. Ensin yritettiin saada pelkkää pientä kivaa blondia raitaa mun etuhiuksiin. Se ei tainnu koskaan kuitenkaan onnistua ja sittemmin homma vähän levis käsistä. Seuraavaks yritettiin vissii saaha mun hiukset jotenki etupuolelta blondeiks ja takaanta ruskeiks tuloksena noi järkyt oranssit eestä ja mustat takaanta. Hetken elin ton kauheen pehkon kanssa kunnes laitettii ruskee siihen päälle. Aika sekamelskathan ne silti oli, mut sillonha mul tosiaa oli blondi raita etuhiuksissa :D
kuvailuukrijesankaa
2011 kevät meni sit näin. Ei ihan perusruskeilla, nimittäin noistahan löyty vaikka ja minkälaisia sävyjä. Tossa ekassa kuvassa oikeastaan aika kivat. Vikoissa kuvissa taas ihan haalistuneet. En jaksanu hirveesti välittää, vaikka ne haalistuki. Näytin olevan ihan ilonen silti :-D  Ei niistä sitte kai muuta, nää mul oli kai kesää asti. Tai sit värjäsin kerran ennen sitä, en oo ihan varma.
Uusi kansio (2)
Kesällä riparin aikoihin alko punanen väri himottaa. Ennen konfista värjättii sitte tollaset tummanpunaruskeet. En löytäny sellasesta kuvaa, mut mun mielestä ne haalistu jo melkee ruskeeks jossaa vaihees ennenku pistettii uus punanen väri päähän. Rakastin niiin tota punasta väriä! Ihan mahtavat. Kuitenkii vaa niin pirun vaikeet ylläpitää. Liian nopeest alkokii sit jo kiinnostus loppuu noihin.Yli puol vuotta jaksoin. Vikassa kuvassa näkyy, kuinka mun kiinnostus alko jo loppua niiden ylläpitämisessä. Siintähän tuliki paljo valituksia, ku mun hiukset oli ihan haalistuneet sekä marjapuuronväriset. Oivoi, ku muita haittas mua enemmän mun hiusten haalistuminen :-D
Uusi kansio (3)
Viime vuoden keväällä, siinä huhtikuun aikaan alko jo ne haalistuneet kutrit riittämään ja karmea vaalennusprosessi alkoi. Vaikka aiemmin vannoin etten ikinä enää ala blondaamaan, ku vihaan tota prosessia mut toisin kävi. Nyt oon sit vankasti sitä mieltä ettei punasia enää ikinä, ku en kuitenkaa jaksa pitää niitä punasena..:D Tehtii mun hiuksille se viiminen asia mikä hiuksille kannattais tehä, värinpoisto siis. Tuloshan oli just ton ekan kuvan mukanen, ei niin kovin nätti siis. Eka yritys vaalentaa tasaseks johtiki vaa kauemmas ja olin melkee brune taas! Kesällä alotettii uuestaa vaalentamaa. Meripäivillä otetussa kuvassa Annikan kanssa mun hiukset on vielä ihann oranssit ja päältä valkoset. Alkusyksyllä ne alko näyttää jo vähä paremmilta, mutta edelleen ihan oransseilta.
2013Tässähän tosiaa on nykytilanne. Mua tosissaa ottaa päähän, kuinka pahasti toi oranssisuus on juuttunut mun päähän. Vaikka kuinka on värjätty ja laitettu hopeeta sävytettä, ni se vaan on ja pysyy. Noi kaks kuvaahan on otettu samana päivänä joten väri siis tosiassa on ihan sama. Laitoin noi molemmat tohon vaan just siks, että vasen kuva on otettu päivän valossa ja oikea sisällä. Oikeanpuoleisessa kuvassa toi hiusten sävy näyttää just hyvältä ja siltä mitä mä oon hakenukki. Tosiasiahan kuitenki on, että päivänvalo näyttää sen oikeen sävyn. Eli noissa kuitenki vielä on sitä kirottua oranssia..:D

Tiiän, et mun ulkonäkö kokonaisuudessaan jakaa aika paljon mielipitetiä. On mielipiteitä mun hiuksista, ilmeistä, meikin käytöstä. Mut "it's just me, nothing more, nothing less". Sitä mieltä mä oon. Oon sellanen ku oon, enkä muuks muutu. Mielipiteitä silti otan vastaan mielelläni. Ei aina pidäkkään olla samaa mieltä.

4 kommenttia:

15. maaliskuuta 2013 klo 21.10 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Muistan joskus kun joku laittoi sulle sun meikittömyydestä kommenttia, ja sanoit että sull ei oikeessa silmässä o ripsiä paljon yhtää.. onko tähän joku tietty syy, eikö ne kasva ollenkaa takasin :o Ite oon pystyn pitää punasen tukan nyt noin 3 vuoden ajan! Onhan toi aika vaativaa pitää yllä tätä värii mut oon kuitenki ite enemmän ku tyytyväinen :)

 
15. maaliskuuta 2013 klo 23.07 , Blogger Mira kirjoitti...

Joo puuttuu tosiaa noita ripsiä aika paljon, mutten oikeestaa tiiä mitää syytä. Kyl ne kasvaa takasin aina välillä ja sit taas lähtee :-D Nyt just mulla taas on niitä aika normaalisti, mut nyt en ookkaa laittanu ripsaria läheskään joka päivä. Luulen, että se johtuu just niitten ripsien taivuttamisesta, ehkä. Huhhui, ite en pystyis toho!:D Oon muutenki kaikessa niin saamaton etten vaa jaksa. Se on kyl tosi upee väri, mut oonnyt pyrkin siihe ettei mun tarvis värjäillä ku tosi harvoin.

 
16. maaliskuuta 2013 klo 15.29 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

En todellakaan sano pahalla, mut ku itelläni on olemattomat kulmakarvat ni käytän kulmasivellintä jossa on semmonen ns viisto / tommonen harja : D ja sit väriä. Siis ihan vinkkinä vaan että niillä saa aikaan kivemmat kulmakarvat ku että vaan piirtäis viivat! ja voisit myös piirtää ne alkamaan vähän aiemmin. okei anteeks kuulostan tökeröltä eikä ole tarkoitus, oon vaan ite niin kulmakarvafriikki :D eikä kaikkien tartte samalta näyttääkään. Kivat nykyiset hiukset !:)

 
16. maaliskuuta 2013 klo 16.42 , Blogger Mira kirjoitti...

Mullaki on ihan olemattomat kulmakarvat, tosin se nyt on ihan mun oma vika.. Kiitti vinkeistä, mä vaan oon niin laiska ja meikkaan yleensä ihan hirveellä kiireellä :-D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu