Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

10.3.2013

The one thing you shouldn't be left alone with a night, is your own thoughts

Kello on nyt puol kolme yöllä eikä mua kiinnosta käyä nukkumaa, ni aattelin purkaa vähän mun ajatuksia. Oon nyt lähiaikoina miettiny aika paljo(hehhe, kyl miä mietin aina..). Mähän oon yleensä se, joka on aina ilonen. Vittuuntunu välillä, mut normaalisti ilonen. Yritän sanoo aina kaikille muillekkii ettei saa ärsyyntyy pieinis asioist, vaa pitää iloita elämäst. Mut millo mä oon sit oikeesti ilonen?
Omat kuvatiedostot
 Tuun hetkellisest iloseks tosi pienist asioist: hyväst ilmasta ulkona, suklaasta, uusista vaatteista yms. Tuntuu vaa, et usein se on sitä hetkellistä onnellisuutta. En nyt tarkotaa mitää sellasta, et mul on joku masennnus ja "yhyy kaikki on paskaa" -vaihe, mut näin oon vaa nyt ajatellu. Yritän toki aina elää hetkessä ja hokee et "jee elämä on kivaa", tuntuu vaa vähä et ei tunnu siltä, vaikka kuinka sitä hokiski.
Omat kuvatiedostot-001
Ärsyttää seki, kuinka pienistä asioista oon nyt lähiaikoina ärsyyntyny. Bussi ajo ohi ja voi kuinka kauan sekii ärsytti vaikka seuraavan tuloon ei ollu just ku se 20 minuuttia. Yks päivä myöhästyin vähän koulusta ja sain itelleni aikaan hitonmoisen stressin. Jouduin olemaa yksin kotona koko päivän tekemisen puutteen takia joku päivä, ku just oisin halunnu tehä jotaa, ketutti suuresti. Mä ärsyynnyn kans aina välillä itteeni ja mun saamattomuuteen. Yhtäkkiä kaatopaikalta näyttävä huone ottaa päähän niin paljon, mutten silti jaksa tehä mitään sen eteen. Nyt just mua ärsyttää toi pistävä viinin haju mikä tulee tosta puoli täydestä lasista mun yöpöydällä, hyi.
Omat kuvatiedostot-002
 Joskus taas tunnen olevani vaan niin yksin. Vaikken ihan yksin ikinä oiskaa. Mietin, että oonko ite vaan jättäny kaikki pois mun elämästä, vai minne kaikki on kadonnu. Ne ketkä ennen tunsin. Kai kaikki joskus tuntee olevansa jotenki yksin.
Omat kuvatiedostot-003
Emmä koko ajan kuitenkaa aattele, että oisin yksinäinen, väsyny tai etten ois onnellinen. Nää nyt on vaa tälläsiä vaihtelevia ajatuksia ja mul on ihan hirveen vaihtelevat mielialat.

Oon hirveen huono kirjoittaja enkä tiiä oliko tässä tekstissä nyt päätä tai häntää. En oikee osaa pukee ajatuksii sanoiks. Ne tuntuu paljo selkeemmilt mun pienen pääni sisällä.Enkä yleensä julkase täällä tällästä. Halusin nyt kuitenki kirjottaa jotenki vähä mun viime aikojen ajatuksista. Ehkä tästä saa jopa jotaki selvää. Hyvä että saan itekkää itestäni. Jopa noi weheartitin kuvat tuntuu välillä osaavan kuvata paremmin mun ajatuksia, ku mä ite.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu