Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

15.8.2012

I wondering what you look like when you hear my name

Alotettii tänää vast kunnol koulu ku alettii tekee safkaa ja sen sellast. Päästii taas yli kaks tuntii aiemmin ja päivä oli tosi nopeesti ohi, oikeestaa koulussa oli jopa aika kivaa :-D Tunsin itteni niiin tunnolliseks oppilaaks ku jäätii Julian kans viel melkee tunniks istuskelee koulun pihalle vaikka oltiin päästy, ku mun piti venaa et Kataki pääsee.
mattiss 007

mattiss 014

mattiss 008
Yritä nyt sitte olla normaali Katan seurassa..Not gonna happen! En ees viitti täällä kertoa mitä esimerkiks mun kännykälle tapahtu tänää ku olin Katan kanssa :-D

mattiss 010
Hengailin sitte niillä koulun jälkeen ja illemmalla kävästiin yhellä mattolaiturilla Puistolassa räpsäsemässä parit kuvat. Mun on kohta varmaan pakko pitää jotain blogilomaa, koska oon ihan yliväsyny ku postailen tällee myöhää iltasin enkä ikinä pääse ajoissa nukkumaan :-D Jos en olis näin väsyny voisin joskus jaksaa jopa kirjotellakki vähä enemmän..

p.s eiks kukaa oikeesti haluis ostaa kahta kahen päivän lippuu weekend festareille?!

2 kommenttia:

16. elokuuta 2012 klo 21.57 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

miks et ite mee weekendii?:o

 
16. elokuuta 2012 klo 22.39 , Blogger Mira kirjoitti...

Haluisin kyl muttei mul oo yöpaikkaa ja teltttaan en suostu menemään näin kylmällä ja vähä kipeenä )=

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu