Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

6.10.2011

Yeah everything is all right

oikjhgfi 132

jäppilää 002

oikjhgfi 129

oikjhgfi 151

jäppilää 003
Ei oo tapahtunu lähipäivinä mitään maata mullistavaa. Kurkkukipu on tosin siirtynyt sietämättömään yskään joka vie mun yöunetki. Mut asiasta toiseen toi noissa kuvissa esiintyvä söpöläinen on Heidin koira Nelli. Oli kiva nähdä niitä pitkästä aikaa pikku lenkkeilyn ja suklaamoussen merkeissä pari päivää sitten. Yritän nyt tosissaa lopettaa kaiken stressaamisen ja turhan huolehtimisen, mun elämässä on kaikki hyvin nyt eikä mulla oo mitään syytä valittaa. Oon tyytväinen mun koetuloksiinkin nyt, äikästä 9 ja matikasta 8-. Varsinki toi matikka meni nyt tosi hyvin.:-)

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu