Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

3.10.2011

23 päivää synttäreihin


Tänää raahauduin salille siitäkin huolimatta, että mun ääni lähtee vieläkin vähän väliä ja yskin ihan hullusti. Sen lisäks en oo oikeestaan tehny tänää yhtään mitään ja se on musta tosi kivaa. Mulla oli hyvä fiilis, ku kävelin bussipysäkiltä kotiin, vaikka satoki ihan kaatamalla vettä. Syksy on musta kiva ja oli kiva, kun ties, että ei tarvi tänää enää tehä yhtää mitää eikä oo mitää väliä miltä mä näytän tän sateessa kävelemisen jälkeen.

Tässä on sit pari julkasematonta kuvaa viime viikolta koulusta. Sori ku laitoin nää tänne, mut ootte kaikki tosi söpöi.;-)

Tosin oon mä oikeestaan jotain tehny. Oon nimittäin lukenu fysiikkaa taas pari tuntia tajumatta sanaakaan, Tuntuu tosi avuttomalta. Ja oon mä kans syöny mun lemppari suklaata, Kalevin mustikkavalkosuklaa. Nääki on sit viime viikolta: pakolliset meikkiostokset, ku just tona aamuna mun luotto meikkipuuteritsydeemi    
tippu lattialle ja hajos ni oli pakko saaha jonkulainen puuteri ja olin kans kyllästyny mun vanhaan paakkuripsariin.Ja vielä Paulinen synttäriakku, ku käytiin siellä kahvilla sen synttäripäivänä.


Nyt mä meen jatkamaa fysiikan lukemista ja ettimää kurkkupastilleja ennenku kuolen........Nii ja noi kuvat on tollasii tyhmän kokosii, koska laitoin ne bloggerin kautta, ku flickr alko vittuilee mulle.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu