Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

5.7.2011

Hennesin myöhästyny tilaus

Tuli tosiaa tosi kiva paketti hennesiltä pari päivää sitten, tosin sekin oli taas ihan vaan vaihteen vuoksi reilu viikon myöhässä. Mun on nyt ihan pakko sanoa, että jos on mitenkään mahdollista ostaa niitä vaatteita kaupasta mitä haluaisi, niin kannattaa tehdä se. Sain mun tilauksen, ku äiskä ekaks soitti sinne ja siskotki tilas seiltä jotaa, eikä saannu niitä ennenku soitti sinne ja se oli monta viikkoa myöhässä.
Mulla kävi talvellaki sillee, että tilasin kaulahuivin ja siintä tuli aina muutaman viikon välein lappu, että se tulee myöhässä, koska ne on loppu. Muutaman kuukauden päästä tulikin sitte lappu, että sitä ei tuu ollenkaan.
En suosittele ollenkaan tota hennesiltä tilaamista, mutta itekin sorrun siihen aina, koska siellä on aina kaikkea kivaa niin halvalla. Niin ja koska täältä Kotkastahan ei yleensä löydy yhtään mitään tai vähintääkin kaikesta mahdollisesta on mun koot loppu.
Mä tykkäisin senkin takia yleensä hommata vaatteet muualta, ku hennesiltä, koska se on jo niin massaa.

hennes 001

hennes 002
Alussa vaikutti, että nää on liian pienet mulle, ku en millää saanu näitä jalkaa, mut kyl nää on ihan sopivat nää on vaa aika hankalat laittaa jalkaa ja siin menee aikaa, ku laittaa noit solkii kiinni. Mut tosi kivat jalassa.

hennes 005
Nää molemmat topit on tosi kivoja, mut toi raidallinen sitäki kivempi tolla kivalla tekstillä ja tosi mukavalla ja hengittävällä kankaalla.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu