Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

28.6.2011

Juhannus postaus vähän myöhässä

Mulla kävi sillee, että sunnuntaina, ku tultiin mökiltä mä laitoin kaikki juhannus kuvat tähän mun koneelle ja poistin ne kamerasta. Sit mun koneesta loppu akku ja mä olin totta kai unohtanu lataus johdon mökille ja sain sen sieltä vasta eilen, ni sen takia en oo aiemmin päässy tosta juhannuksesta postaamaan.

Nyt siis siihen ite juhannukseen.

JUHANNUS 020

JUHANNUS 189
Syötiin joka päivä tosi hyvää grilliruokaa ja tosi hyvii kaikenlaisii salaattei

JUHANNUS 242
Käytiin joka päivä saunassa ja uimassa, eikä haitannu yhtään vaikka ilma ja vesi olikin aika kylmiä, mut ei kuitenkaan uitu täl kertaa ilman saunaa, ku ilmat oli sen verran viileitä.

JUHANNUS 050
Juotii ihan sairaasti cokista! Sitä oli siellä vaikka kuinka monta pulloa ni kylhän sitä ritttikin.:)
JUHANNUS 027

JUHANNUS 076
Pelattiin paljon pingistä, mut mähän nyt eniten tosiaa kuvasin kaikkia ja kaikkea.

JUHANNUS 201
Pilvet oli suurimman osan ajasta tosi hurjan näkösii ja näytti ihan siltä, että tulee myrsky, mut ei meiän mökillä olo aikana ees satanu vettä ku vissii kerran.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu