Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

15.6.2011

New begining

Toivottavasti tälle blogille tulee vähän parempi alkukin, ku mun edelliselle blogille, joka alkoki vähä huonosti. Katsotaan nyt, mut tästä nimestäki mä tykkään nyt paljon enemmän ja tähän aion panostaa enemmän.


 Eilen illalla pidettiin leffa-iltaa noiden suklaiden kera ja katottiin kauhea kankkunen. Oli just hauska leffa, ei vaan voi olla nauramatta darra aamulle, ku kylpyhuoneessa on tiikeri ja kaapissa itkee vauva. Tänää katotaa sit se kakkonen.


 Löysin meilt tänää siskon lasten saippuakuplat ja juoksinko ees heti partsille puhaltelee kuplii. Musta oli just kivaa, vaikkakaa mä en kuulemma oo enää kymmenen vuotias, höh.


Laitoin nyt nää kuvat bloggerin kautta ku en oikee saanu vielä tot html-koodii toimimaa flickrin kautta tässä blogissa, mut kyl mä sen jo seuraavaa postaukseen mennessä saan toimimaan.

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

5 kommenttia:

15. kesäkuuta 2011 klo 21.39 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ööh mitähän eroo täs blogis on sun edellisee?

 
15. kesäkuuta 2011 klo 23.40 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

"ööh mitähän eroo täs blogis on sun edellisee?"
^ÖÖÖÖ...oisko nimi??
Mira tosi kiva blogi sul ja kiva nimi:)

 
16. kesäkuuta 2011 klo 4.43 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Näytät ilman meikkiä/vähäsellä meikillä ihan älyttömän nuorelta. Mun serkku täyttää koht 11 ja se näyttää vissii sua vanhemmalt :DD

 
16. kesäkuuta 2011 klo 12.55 , Blogger Mira kirjoitti...

Ano1; No nimenomaa ainaki nimi ja osote...:D

Ano2; kiitti paljo:)

Ano3; hah,ehkä mä sit oon vähä tälläi babyface;D

 
18. kesäkuuta 2011 klo 14.58 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

öööö:D:D:DDD no siinähän on todella paljo muutosta et on eri nimi. juuu u XDXDXDXD

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu