Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

8.3.2012

Mene vaan, mä voin kääntää pään

naistenpäivä 001
Eilen illalla näin Paulinee töiden jälkee. Istuskeltii meil, juteltii ja syötii pipareit sekä noit mun uusii lemppareit, jogurttimansikkakuulii! Noitten syömist ei niiku pysty lopettaa.:-D
naistenpäivä 006

naistenpäivä 011
Ku tulin koulust himaa, ni äiti oli ostan meille molemmille tollaset söpöt vaaleenpunaset leivokset ja oli muuten hyvää. Sisäl oli ainaki jotaa mansikkagreemii. Sopi hyvin yhtee ton mun joululahjaks saadun hello kitty mukin kanssa.
naistenpäivä 023
Istuin rauhas koneel, ku Milo soitti, et se on oven takana. Se sit toi mulle noi kukat ja olikii munkaa, ku mun muut suunnitelmat peruuntu.
naistenpäivä 013
Lähettii ulos kuvailee ja käytii tuol riippusillallakii. Oli ihana auringonlasku ja tuolla joella oli jo hurja määrä sorsia, kevät tulee! 


naistenpäivä 052

naistenpäivä 046

naistenpäivä 070
Noi leipäpalatsydeemit=

Ilta sit istuskeltii eka Deniksellä ja sitte Kalella ja Siirillä ja Daisy pääs taas leikkimää Nellyn kanssa ja ne veti hulluu rallii ympäri kämppää.
naistenpäivä 079
Eli oli mulla tosi ihana päivä, vaikken ite siitä naistenpäivästä niin hirveesti välitäkkään. Aika tavallinen päivä muiden joukossa, vaikka onhan niit kukkia tosin ihan kiva saada, vaikken mä pahastuis siintäkää jos niitä ei ois tullu.

4 kommenttia:

9. maaliskuuta 2012 klo 14.10 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mikä toi otsikko on olevinaa? vaikutat tyhmältä ihmiseltä.. anteeksi vaan mut blogison aika kuiva. jos etsii kiinnostavaa ja älykästä luettavaa kannattaa pysyä tästä blogista kaukana. huoh tylsää, kuiva..

 
10. maaliskuuta 2012 klo 2.27 , Blogger Mira kirjoitti...

huoh, oot kuiva!:DDDDDDDD

 
10. maaliskuuta 2012 klo 9.06 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

todella kypsä vastaus sulta.... vastaa nyt kritiikkiin muuten kuin viisivuotiaan tasosesti "oot ite".. en oo ikinä saanut susta t-elämäs mitää älykästä kuvaa mutta tää blogi vaan tukee mun kuvaa susta. noh, ei kai lapsella voi mitää ongelmia olla kun elämä on noin yksinkertaista.. kuumin terveisin s&e

 
10. maaliskuuta 2012 klo 19.13 , Blogger Mira kirjoitti...

Noo ei toi mitää kritiikkii oo vaa iha turhaa paskanjauhantaa nii aika sama se on miten mie siihe vastaan:D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu