Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

27.2.2012

My new dear is here ♥

Jep eilikkä mun uus rakas, Canon eos 550D kotiutu tänää! Oon ihan täpinöissäni venannu sitä koko viikonlopun ja hypin ja huusin vaa, ku kuulin, että se oli tullu postii.
,jgkjg 047
Tän mun bloggailu tauon aikana en oo tehny oikee mitää mainitsemisen arvosta, mut nyt ei tuu ainakaa vähää aikaa mitää taukoja, ku oon nytki koko illan vaa räpsiny kuvia. Huomenna varmaan tutustun sitte vähä tarkemmi niihi ohjeisii, ku tänää en oikee malttanu.
,jgkjg 011
Niinku näkyy, oon myös käyny kampaajalla. Sain värjäytettyy ne kauheet sekaväriset hiukset pois, vaikkakin punanen pilkistää edelleen hiukan läpi ja leikkautin kans vähä. Luulin pääseväni halvalla sellasella alennuskupongilla, mut en tietenkää ollu lukenu sitä pienellä präntättyä tekstiä kunnolla eikä se alennnus ollu voimassa ku arkipäivisin ja mähän kävin tuolla sunnuntaina. En kuitenkaa jaksanu venaa enää yhtää ja sinne meni yheksänkymppii..
,jgkjg 037
Sain mä sentää tommosen jonkuu silkkiuutteen(?) kaupanpäälle, ees jotain lohdutusta mun nollatilille.:-D
,jgkjg 003
Meiän pikku Daisy on kasvanu ihan hurjasti ja täyttää kohta jo 5kuukautta!! Ja edelleen ihan hullu riiviö..


,jgkjg 042
Huhtikuussahan ois vielä luvassa Examplen keikka nosturissa Annikan kanssa, että sitä odotellessa!
,jgkjg 052
Tässä viel nälkänen(ja sen takii hyvinhyvin vihainen) Miska !

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu