Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

24.5.2012

The versatile blogger award

Sain tommosen Versatile blogger award palkinnon Lauralta(kiitos siintä♥) ja munhan pitäs siis nimetä 15 bloggaajaa ja kertoo seitsemän faktaa itestäni, mut niitä bloggaajia en nyt jaksa alkaa nimeämään.




  1. Oon välillä rasittavanki ilonen ja puhun aina tosi paljon, mut oottakaapa vaan, ku mul on migreeni tai muuten vaan paha vitutus..: D
  2. Pelkään kolmea asiaa enemmän ku mitää: pimeetä, ukkosta ja ampiaisia!
  3. rakastan valokuvaamista, suklaata, pinkkiä & kahviloita
  4. vihaaaan yksin olemista kotona. mulle tulee järkyttävä ahistus jo jos oon istunu pari tuntia vaan himassa ja on pakko saaha jotain tekemistä.
  5. rutiinit ja aikataulut on pyllystä ja spontaanit jutut on ihan parhautta
  6. mulla on ollu päässä varmaan kaikkia värejä sinistä, liilaa ja vihreetä lukuunottamatta
  7. mun motto on et; ruoka on hyvää ja syöminen kivaa !

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu