Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

29.12.2011

I'm not strong at all

jiouluiii 160

jiouluiii 158

jiouluiii 157
Tajusin just tossa, et mun pitäis opetella olemaan yksin. Oon ahdistunu, ku oon ollu eilis illasta puol yhestätoista asti yksin. Oon ollu ulkona koiran kanssa, syöny, ollu koneella ja lukenu kirjaa, mut kuitenki oon koko aika kuolemassa tylsyyteen. Mun pitäis oikeesti opetelle olemaan yksin, miten muuten mä tuun pärjäämään, jos joskus oikeesti jään yksin. Ainaki haluisin hommaa paljo kirjoi.
 Nyt ku teen äikän päättötyötä oon huomannu, et lukeminen on kivaa ja rauhottavaa varsinki, ku on hyvii kirjoi. Ja noi on. Nyt on onneks toi koira, ni voi lähteä sen kanssa pitkälle lenkille, jos ei oo mitään muuta.

Tavallaanhan mä nyt kerranki halusinki olla yksin. En oo ees soittanu kellekkää tai mitään. Aattelin, et vois vaan olla kotona, mut silti ahdistaa. Tuntuu jotenki niin turhalta vaan olla tekemättä mitään. Ihanku aika valuis hukkaan, jos mä vaan lojun sängyn pohjalla, luen ja syön suklaata.
Nyt taas tuntuu, että ajattelen liikaa kaikkea. Miksen mä vaan voi nauttia lomasta ja rentoutua? Pitäis opetella se rentoutumisen taitokin.

Mähän aina julistan, että ei saa ajatella huomista, ens kuuta tai seuraavaa kesää, vaan pitää elää just nyt ja tässä hetkessä, mut silti mä ite aina suunnittelen ja stressaan tulevia asioita. Mitä mä puen minnekkin päälle ja miten mun rahat riittää ja mitä mä teen milloinkin. Yritän aina olla suunnittelematta liikaa, mut sit kuitenki vahingossa suunnittelen ja sit mä taas stressaannun.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu